Oh Canada!! - Reisverslag uit North Bay, Canada van Milan Voogt - WaarBenJij.nu Oh Canada!! - Reisverslag uit North Bay, Canada van Milan Voogt - WaarBenJij.nu

Oh Canada!!

Blijf op de hoogte en volg Milan

12 Oktober 2014 | Canada, North Bay

Hallo vrienden en familie!

Hier maar weer een berichtje uit het verre Canada. De tijd gaat zo snel dat ik vergeet jullie op de hoogte houden.

Een tijdje terug alweer ben ik met Eleni een paar dagen naar Montreal gegaan. Op de carpool Facebook stond dat iemand nog plekken over had in de auto naar Montreal, dus in het kader van yolo zaten we twee dagen later in een te zwaar beladen en lage auto voor een uur of zes, maar Montreal was top! Het weekend erop naar Toronto met alle internationale studenten en mentors. Gelijk nog even een feestje meegepakt van Nervo in een donker zweethol en met een kater de volgende dag een baseball wedstrijd gezien. Die sport is nog saaier dan een potje bridge, maar met een biertje in de zon vermaak ik me altijd wel.

Soms vergeet ik dat ik hier ook voor school ben. Inmiddels heb ik al wat kleine tentamens achter de rug en dat gaat prima. Ik volg vijf vakken, dus ik heb niet zoveel les. Beetje jammer alleen dat elke les drie uur duurt. Met de spanningsboog van een pannenkoek ben ik er na een uurtje toch wel klaar mee en vallen mijn ogen dicht. Jammer dat participatie hier ook een deel van je cijfer is. Aankomende week is reading week (lees: vakantie), wat betekent dat alle studenten massaal terug naar huis gaan en ik op het moment van schrijven een heel gebouw voor mezelf heb. Er is letterlijk niemand meer in dit gebouw behalve Eleni en ik, waardoor ik me weer realiseer dat ik op een plek aan het einde van de wereld zit. Nee dat valt wel mee, alles draait hier gewoon om de universiteit, wat het met iedereen onderling juist gezellig maakt. Ik heb al zoveel nieuwe mensen en culturen leren kennen. Toch verruil ik dinsdag de stilte voor New York, dus daar kijk ik weer naar uit!

Met mijn huisgenoten gaat het ook prima. Die weirdo waar ik vorige keer over vertelde heeft na een maand uit zichzelf tegen me gepraat, wat een prestatie! Ik zie hem af en toe in een club voorbij komen. Hij gaat daar altijd in z’n eentje heen en staat hier ook bekend als ‘the weird guy'. Vorige week was hij de club uitgestuurd omdat hij te wild aan het dansen was haha, mafkees. Mijn huisgenoten zijn grappig en beter dan mijn oude huisgenoot in Berlijn, al is het niet te vergelijken.

Kort samengevat: ik heb de tijd van m’n leven hier. Het is te veel om op te noemen, maar ik heb het waanzinnig naar m’n zin! Feesten, reizen en af en toe naar school, mij hoor je niet klagen. Hoop dat met jullie alles goed gaat. Als ik af en toe wat lees over die zwarte pieten discussie ben ik blij dat ik ver weg zit van al dat gezeik!

Oja trouwens, mijn postvak blijft continu leeg. Mocht je niks te doen hebben, dit is mijn adres:
Governors House
Nipissing University
Box 211
100 College Drive
North Bay, ON P1B 8L7
Ps.: Ik heb trek in kruidnoten en pepernoten
Pps.: Een kaart zou ook leuk zijn

Tot de volgende keer vrienden, cheers!

  • 12 Oktober 2014 - 10:26

    Danique:

    Haha wat een verhaal weer, geweldig!!
    Fijn dat jij de tijd van je leven hebt.

    Enjoy brother!
    Liefs, Eric & Danique

  • 12 Oktober 2014 - 10:47

    Pauline:

    Heerlijk om je verhaal weer Te lezen

  • 12 Oktober 2014 - 10:57

    Mariette:

    Leuk weer wat over je belevenissen te lezen.
    Time flies, absolutely, so Enjoy!!

  • 12 Oktober 2014 - 11:32

    Petty:

    Wat leuk weer wat te lezen. Wat hou jij van het leven. GENIETEN dat is al wat ik zeg.

  • 12 Oktober 2014 - 12:28

    Jo:

    Hahaha; leuk Mil! Gelukkig dat je het zo naar je zin hebt enne
    die kruidnoten; wie zoet is, die krijgt lekkers ;-)
    X

  • 12 Oktober 2014 - 13:27

    Sandrina Suijkens:

    Hoi Milan,

    Wat leuk om je reisverslag te lezen, dat je het waanzinnig heb zie ik ook op de foto s op fb, geweldig. Beetje reizen, feesten en wat leren wie wil dat nou niet.
    Veel plezier Milan, xx
    Groetjes Sandrina suijkens

  • 12 Oktober 2014 - 20:04

    Ingrid Alers:

    leuk Milan om weer wat van je te horen.
    Leuk hoor al die uitjes die maakt.
    Groetjes

  • 12 Oktober 2014 - 20:26

    Je Knapste Oom:

    Ventje, leuk om je verslagen te lezen en mooi dat je er zo van geniet ver weg van de polderjijahdisten en zwarte pietengezeik. Wacht met smart op je volgende verslag.
    Geniet ervan,
    Grt Ome Daan

  • 12 Oktober 2014 - 23:08

    Peter :

    Leuk man, ken je nog een lekkere zalm voor me vangen.
    Goed dat je het naar je zin hebt, las ik nou dinsdag naar NY daar weet je de weg toch, haha.

    Groetjes uit Olanda
Milan

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7890

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 02 Januari 2015

Study abroad in Canada

06 September 2013 - 29 Januari 2014

Stage in Berlijn

Landen bezocht: